Stuur de gasten een bedankmail

Onder ‘instellingen' in het linker menu ga je naar 'e-mail’ (zie afbeelding 1), hier vindt je het sjabloon ‘bedankmail’. Hiermee kun je huurders een aantal dagen na vertrek een bericht sturen met daarin bijvoorbeeld de vraag om jouw bedrijf te beoordelen (via een review link), of te berichten over een leuke terugkom-actie met een kortingscode. Lees onderstaande stappen om de bedankmail in te stellen:

  1. Selecteer ‘type: opmaak’ (zie afbeelding 2): zo stuur je een e-mail zonder vermelding van de boekingsgegevens.
  2. Kies ‘automatisch mailen: ja’ en geef aan hoeveel dagen na vertrek het bericht verzonden mag worden.
  3. Vul een interne titel in. Deze titel is zichtbaar voor de beheerder, niet voor de ontvanger.
  4. Vul vervolgens het onderwerp van de e-mail in (bijvoorbeeld 'Bedankt voor je komst!').
  5. Vul dan de pagina kop in. Deze wordt bovenaan de e-mail getoond
  6. Optioneel kun je een bijlage toevoegen en meesturen, bijvoorbeeld een routebeschrijving.
  7. Optioneel kun je ook een product specifieke bijlage meesturen. Onder ‘beheer' > 'objecten’ kun je per verhuurproduct een bijlage toevoegen onder het tabblad ‘bijlagen’. 
  8. Vul in het tekstvak de gewenste tekst in. Onderaan de tekst editor staan een aantal [tags] vermeld. Deze kun je toevoegen zoals op afbeelding 2 wordt weergegeven.
  9. Als alles ingesteld staat, klik je op ‘opslaan’.